آموزش سئو سایت

بهینه سازی تصاویر برای موبایل - طراحی ریسپانسیو

آموزش سئو و بهینه سازی تصاویر برای موبایل در مقالات گذشته نیوسئو بارها مطرح شده است چرا که این مسئله بر روی سرعت سایت ها در تلفن های همراه و دستگاه های مختلف تاثیر زیادی دارد. صفحات وب زمانی که در موبایل باز می شوند، مشکلات زیادی را رقم می زنند. سایت های زیادی در موبایل دیر بارگزاری می شوند و پر از موارد غیرضروری و اضافی هستند که باعث به وجود آمدن تجربه کاربری (User Experience) ضعیفی می شوند. 

یکی از مهم ترین مواردی که باید حتما به آن توجه شود، تصاویر موجود در صفحه است. همانطور که می دانید در مقاله ای دیگر نیز، چگونگی بهینه سازی سایت موبایلی را بررسی کردیم و دیدیم که می توانیم تا 68% سرعت صفحه را بهبود بدهیم. در مقاله ای دیگر نیز سئو تصاویر جهت افزایش سرعت سایت در موبایل را بررسی کردیم و گفتیم چطور می توانیم اطمینان داشته باشیم که تصاویر کاملا قابل دسترس هستند. این مسئله بیشتر مربوط به حذف تصاویر بی ارزش و تمرکز بیشتر بر روی تصاویر کارآمدتر است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 29 آبان 1402ساعت 20:09  توسط ریحانه مقدم  بازدید 88 برچسب ها:

نکات طلایی پایه چراغ روشنایی و تلویزیون شهری سپهر صنعت آداک

پایه چراغ روشنایی و تلویزیون‌های شهری ازجمله مهم‌ترین محصولات در دسته مبلمان شهری به‌حساب می‌آیند که اهمیت و کاربردهای زیادی دارند. به همین دلیل نیز آشنایی با آن‌ها ضروری است.

در صنعت شهرسازی همواره از تجهیزات و لوازمی استفاده می‌شود که در کنار کاربردی بودن باعث زیبایی شهر نیز شوند. پایه چراغ‌های روشنایی از محصولاتی هستند که این وظیفه مهم را بر دوش دارند.

در مقابل تلویزیون‌های شهری  هستند که در کنار زیبایی شهر به کسب‌وکارهای مختلف و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کمک می‌کنند تا تبلیغات خود را در سطح گسترده‌ای به‌نمایش بگذارند. استفاده از این دو‌محصول در‌کنار‌هم تاثیر چشمگیری در زیباسازی‌شهری خواهد داشت.

+ نوشته شده در  يکشنبه 28 آبان 1402ساعت 12:26  توسط ریحانه مقدم  بازدید 39 برچسب ها:

راهنمای Featured Snippet گوگل

اسنیپت و تاثیر آن در سئو سایت را در مقالات گذشته نیوسئو بررسی کردیم. در این مقاله می خواهیم راجع به نحوه عملکرد featured snippets، انواع آنها و برخی چالش هایی که گوگل با آن مواجه است، بیشتر بدانید.

گوگل در وبلاگ خود، یکی از کامل ترین توضیحات خود را پیرامون featured snippets ارائه کرده است.

اگر بخواهم خیلی کوتاه توضیح دهم featured snippet چه نوع اسنیپتی است، میگویم featured snippets پاسخ های مستقیم و سریعی هستند که در پاسخ به عبارت جستجو شده، بالای صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شوند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 28 آبان 1402ساعت 11:25  توسط ریحانه مقدم  بازدید 34 برچسب ها:

طراحی ربات تلگرام به همراه معرفی کاربردها

قابلیت‌ها و امکانات بی‌نظیر تلگرام، آن را به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب تبدیل کرده است. دلیل تمایز تلگرام از رقبا، امکانات منحصربه‌فرد آن و ایجاد میلیون‌ها گروه و کانال با موضوعات مختلف ازجمله تخصصی، آموزشی و فروشگاهی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار خاص، قابلیت ساخت و توسعه ربات‌های تلگرام به‌صورت اختصاصی و متناسب با نیازهای مختلف کسب‌وکارها است.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 آبان 1402ساعت 12:55  توسط ریحانه مقدم  بازدید 42 برچسب ها:

معیارهای طراحی وب جهت افزایش سرعت سایت

سرعت بارگزاری صفحات تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و افزایش رتبه دارد. سرعت پایین وب سایت ها نارضایتی کاربران را به دنبال دارد زمانیکه گوگل با خروج سریع کاربران از سایت مواجه می‎شود، رنکینگ سایت را کاهش می‎دهد. 

براساس تحقیقات Aberdeen Group به ازای هر یک ثانیه تاخیر در بارگذاری سایت، موارد زیر به وقوع می پیوندد:

  • 11 درصد آمار بازدیدکنندگان سایت کمتر می شود.
  • 16 درصد آمار رضایت مندی مشتریان کاسته می شود.
  • 7 درصد آمار فروش کمتر می شود.
+ نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1402ساعت 21:52  توسط ریحانه مقدم  بازدید 55 برچسب ها:

آشنایی با سیستم های عامل

امروزه تکنولوژی های نوین به ویژه فناوری های کامپیوتری، به بخش جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شده اند. از این رو ممکن است بارها با اصطلاح سیستم های عامل مواجه شده باشید. با این حال اغلب مردم ممکن است به درستی نسبت به چیستی و کاربرد آن آشنا نباشند.

این در حالی است که بدون آگاهی نسبت به عملکرد این فناوری، نمی توان به خوبی از ابزارهای مدرن رایج مانند لپ تاب، کامپیوتر و گوشی های موبایل استفاده کرد. از این رو اگر به دنبال آشنایی جامع با این مقوله هستید و می خواهید به صورت خلاصه و مفید نسبت به کاربرد و نحوه عملکرد آن آگاهی پیدا کنید، با ادامه این مقاله همراه ما باشید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 9 آبان 1402ساعت 20:56  توسط ریحانه مقدم  بازدید 46 برچسب ها: